Veel gestelde vragen

1. HOE KOOP IK ONLINE?
1.1 Welke maat heb ik?
1.2 Ik wil meer informatie over een product.
1.3 Kan ik andere producten bestellen van merken in deze webshop?
1.4 Hoe kan ik online bestellen?
1.5 Is mijn betaling veilig?
1.6 Hoe reserveer ik online?
    2. HOE VERLOOPT DE LEVERING?
    2.1 Wanneer ontvang ik mijn pakje?
    2.2 Waar kan ik mijn pakje laten leveren?
    2.3 Hoeveel bedraagt de verzendkosten?
    2.4 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als mijn pakje wordt geleverd?
    2.5 Hoe kan ik mijn pakje terug zenden en hoe gebeurd de terugbetaling?

      3. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS EN PRIVACY?
      3.1 Hoe is de privacy van mijn gegevens verzorgd?
      3.2 Ik ben mijn paswoord vergeten.


        1. HOE KOOP IK ONLINE?

        1.1 Welke maat heb ik?

        Ieder kledingstuk op onze webshop is voorzien van de nodige maten.
        De maten worden telkens weergegeven bij de eigenschappen samen met een icoon en extra uitleg.
        Deze informatie staat rechts op je scherm.

        1.2 Ik wil meer informatie over een product.
        Mail ons via info@lederwarendewit.be
        Vermeld ons zeker de naam van het product. Deze staat rechts op je scherm boven de prijs vermeld.

        1.3 Kan ik andere producten bestellen van merken in deze webshop?
        Mail ons via info@lederwarendewit.be
        Wij kunnen bij veel van onze merken steeds bijbestellen.
        Dit kan gaan over maten of kleuren die uitverkocht zijn
        maar ook producten die geheel niet in ons assortiment zitten.

        1.4 Hoe kan ik online bestellen?
        - Kies het product naar jouw keuze;
        - Selecteer de juiste kleur door op het kleurblokje te klikken;
        - Selecteer de juiste maat door op het blokje met deze maat te klikken;
        - Als je de juiste kleur en maat geselecteerd hebt, klik je op 'Voeg toe aan winkelmandje';
        - Je kan rustig verder winkelen en meerdere producten toevoegen aan je winkelmandje;
        - Als je klaar bent met winkelen, klik je bovenaan je scherm op je winkelmandje;
        - In je winkelmandje klik je op 'Afrekenen';
        - Bij het afrekenen vul je eerste jouw gegevens in, nadien duid je de verzendwijze aan om vervolgens de betaling te vervolledigen;
        - Hiervoor ga je automatisch naar een beveiligde omgeving om te betalen en je bestelling af te ronden.

        Na de betaling ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling en betaling per e-mail.
        Zodra je bestelling is ingepakt en verstuurd, ontvang je nog een e-mail met hierin een Track & Trace code. Hiermee kan je de status van je bestelling volgen.

        Vergeet niet om je gegevens na te kijken alvorens te betalen.
        Als je een kortingscode hebt kan je deze toepassen bij de betaling in het corresponderende veld rechts op je scherm.

        1.5 Is mijn betaling veilig?
        Lederwaren De Wit werkt enkel samen met gerenommeerde instanties die betalingsverkeer van webshops regelen.
        Hierdoor verzekeren we je steeds een veilige en correcte manier om te betalen.
        Betaal je toch liever in de winkel? Dan hebben we voor jou de mogelijkheid om te reserveren.

        1.6 Hoe reserveer ik online?
        Plaats je bestelling via onze webshop.
        Tijdens de afrekening duid je bij verzendwijze aan dat je je pakje wil afhalen in de winkel.
        Nadien duid je bij de betaalwijze aan dat je wil reserveren.
        Je pakje wordt dan exclusief voor jou gedurende 10 dagen gereserveerd in de winkel.
        Betalen doe je pas in de winkel als je zeker bent van je aankoop.


        2. HOE VERLOOPT DE LEVERING?

        2.1 Wanneer ontvang ik mijn pakje?

        Bestel je voor 15u, dan wordt je pakje de volgende werkdag geleverd.
        Bestellingen in het weekend (zaterdag en zondag) worden dinsdag geleverd.
        In geval van een feestdag zal je pakje een dag later geleverd worden.

        Al onze pakjes worden verzonden via bpost.
        Ieder pakje heeft een Track & Trace code. Deze code staat ook in je bevestigingsmail.
        Hiermee heb je de mogelijkheid om je pakje te volgen via track.bpost.be

        2.2 Waar kan ik mijn pakje laten leveren?
        Je kan kiezen om je pakje op een ander adres te laten leveren, als het bijvoorbeeld over een cadeautje gaat of als je het liever op je werkadres ontvangt.
        Dit kan je bij het afrekenen bij verzendadres invullen.

        2.3 Hoeveel bedraagt de verzendkosten?
        In België verzenden we gratis vanaf €50,00.
        De kost voor het verzenden voor alle andere bestellingen wordt weergegeven bij het afrekenen
        en is afhankelijk van het afleveradres.

        2.4 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als mijn pakje wordt geleverd?
        De postbode zal een briefje achterlaten waarmee je in je postpunt je pakje kan afhalen.

        2.5 Hoe kan ik mijn pakje terug zenden en hoe gebeurd de terugbetaling?
        Dit staat volledig uitgelegd in onze verkoopsvoorwaarden bij puntje 7.Retourneren.


        3. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS EN PRIVACY?

        3.1 Hoe is de privacy van mijn gegevens verzorgd?
        Je bent zelf de baas over je gegevens en je kan ze steeds wijzigen.
        Je kan je gegevens beheren door in te loggen via login. (of klik bovenaan op het zwarte mannetje).
        Lederwaren De Wit gebruikt je gegevens enkel om je een goede en persoonlijke service te kunnen bieden.
        Je gegevens worden nooit aan derden doorgegeven.
        Lederwaren De Wit heeft een Privacybeleid opgesteld om je te garanderen dat je gegevens beschermd zijn.
        Dit kan je steeds raadplegen via de pagina Privacy.

        3.2 Ik ben mijn paswoord vergeten.
        Ga naar login en klik op 'Paswoord vergeten?'
        Vul je e-mailadres in en je krijgt automatisch een mail om je paswoord te resetten.
        Via deze mail kan je een nieuw paswoord aanmaken.


        HEB JE NOG VRAGEN?
        Mail ons dan via info@lederwarendewit.be

        Vind in onze webwinkel

        Sale

        Unavailable

        Sold Out