VEILIG ONLINE WINKELEN SNELLE LEVERING LEVERING AAN HUIS GRATIS VERZENDING IN BELGIË VANAF €50 GRATIS RETOUR

CORONA-MAATREGELEN

ZORG DRAGEN VOOR MEKAAR IS NU MEER DAN NODIG.
BLIJF DE MAATREGELEN VAN DE OVERHEID VOLGEN.
SAMEN STAAN WE STERK!

Naar aanleiding van de corona-maatregelen zijn onze winkel en atelier tijdelijk gesloten. Geen nood, online staan we nog steeds voor jou klaar. Bovendien geniet je van een een lentekorting en indien je toch niet tevreden bent ook gratis retour!

Welke extra maatregelen worden er bij Lederwaren De Wit genomen tijdens de coronacrisis?
Naast de gekende tips van de overheid, ondernemen wij ook actie om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers te garanderen:

We beschermen onze medewerkers:

  • Inpakken: We zorgen ervoor dat er maximale afstand wordt gehouden. Er zijn steeds handgels als ook desinfecterende zeep voorradig;
  • Onderhoud: De werkomgeving wordt dagelijks gepoetst en gedesinfecteerd. Handgels en desinfectiegels worden op strategische plaatsen gezet.
Voor onze klanten:
    • Iedereen verliest maar Lederwaren De Wit geeft. We geven minstens 10% korting en de mogelijkheid om gratis te retourneren;
    • We blijven 7/7 bereikbaar via klantenservice@lederwarendewit.be;
    • Onze webshop blijft 24/7 open.

    Is de winkel open tijdens de coronacrisis?
    Onze winkel is tijdelijk gesloten tot en met 20 april.
    Online kan je nog steeds bij ons terecht op onze webshop, en dit 24/7!

    Waar kan ik mijn pakje laten leveren?
    Doordat onze winkel tijdelijk gesloten is, is het niet mogelijk om je aankoop af te halen in de winkel. Kies bij het afrekenen van je bestelling voor verzending om zo snel mogelijk van je aankoop te genieten.

    Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
    Je bestelling wordt binnen de 3 werkdagen door bpost geleverd. Het kan gebeuren dat jouw pakje een dag langer onderweg is door de corona-maatregelen. Heb je vragen over de levering, dan staat onze klantenservice 7/7 voor jou klaar via klantenservice@lederwarendewit.be.

    Ik heb een reservatie geplaatst om af te halen in onze winkel. Wat gebeurt er nu?
    Zodra de winkel terug open is, zal je reservatie voor jou klaar liggen.
    Wil je alsnog liever je reservatie aan huis geleverd? Mail dan naar klantenservice@lederwarendewit.be.

    Hoe kan ik een online aankoop retourneren?

    1. Stuur een mail naar klantenservice@lederwarendewit.be;
    2. Vermeld zeker je bestelnummer. Dit kan je terugvinden bovenaan je betaalbewijs dat in je pakje zit;
    3. Je ontvangt gratis een retourlabel dat je op de doos kleeft;
    4. Verzend je pakje via een postpunt van bpost.
      Blijf je liever in je kot? Kom dan naar onze winkel van zodra deze terug open is.

    Heb je nog vragen?
    Je kan onze klantendienst contacteren via klantenservice@lederwarendewit.be.
    We staan 7/7 voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen.

    Meer artikels

    Vind in onze webwinkel

    Sale

    Unavailable

    Sold Out