VEILIG ONLINE WINKELEN        SNELLE LEVERING        LEVERING AAN HUIS        GRATIS VERZENDING IN BELGIË VANAF €50        GRATIS RETOUR

CORONA-MAATREGELEN

ZORG DRAGEN VOOR MEKAAR IS NU MEER DAN NODIG.
BLIJF DE MAATREGELEN VAN DE OVERHEID VOLGEN.
SAMEN STAAN WE STERK!

Welke extra maatregelen worden er bij Lederwaren De Wit genomen tijdens de coronacrisis?

Naast de gekende maatregelen van de overheid, ondernemen wij ook actie om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers te garanderen:

We beschermen onze medewerkers:

  • Inpakken: We zorgen ervoor dat er maximale afstand wordt gehouden. Er zijn steeds handgels als ook desinfecterende zeep voorradig;
  • Onderhoud: De werkomgeving wordt dagelijks gepoetst en gedesinfecteerd. Handgels en desinfectiegels worden op strategische plaatsen gezet.
Voor onze klanten:
    • Iedereen verliest maar Lederwaren De Wit geeft. We geven minstens 10% korting en de mogelijkheid om gratis te retourneren;
    • We blijven 7/7 bereikbaar via klantendienst@lederwarendewit.be;
    • Onze webshop blijft 24/7 open.

    Is de winkel open tijdens de coronacrisis?
    Vanaf 12 mei is onze winkel terug open volgens onze normale openingsuren.
    Online kan je nog steeds bij ons terecht op onze webshop, en dit 24/7!

    Waar kan ik mijn pakje laten leveren?
    Kies bij het afrekenen van je bestelling voor verzending om zo snel mogelijk van je aankoop te genieten. We leveren op het door jou gekozen adres.
    Je kan tijdens de openingsuren je pakje ook ophalen in onze winkel.

    Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
    Je bestelling wordt binnen de 3 werkdagen door bpost geleverd. Het kan gebeuren dat jouw pakje een dag langer onderweg is door de corona-maatregelen. Heb je vragen over de levering, dan staat onze klantenservice 7/7 voor jou klaar via klantendienst@lederwarendewit.be.

    Ik heb een reservatie geplaatst om af te halen in onze winkel. Wat gebeurt er nu?
    je reservatie zal voor jou klaar liggen.
    Wil je alsnog liever je reservatie aan huis geleverd? Mail dan naar klantendienst@lederwarendewit.be.

    Hoe kan ik een online aankoop retourneren?

    1. Stuur een mail naar klantendienst@lederwarendewit.be;
    2. Vermeld zeker je bestelnummer. Dit kan je terugvinden bovenaan je betaalbewijs dat in je pakje zit;
    3. Je ontvangt gratis een retourlabel dat je op de doos kleeft;
    4. Verzend je pakje via een postpunt van bpost.
    5. Doe je liever zoals vroeger? Dan kan je ook je pakje in de winkel afgeven.

    Heb je nog vragen?
    Je kan onze klantendienst contacteren via klantendienst@lederwarendewit.be.
    We staan 7/7 voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen.

    Meer artikels

    Vind in onze webwinkel

    Sale

    Unavailable

    Sold Out