VEILIG ONLINE BETALEN        SNELLE LEVERING        LEVERING THUIS OF OP JE WERK        GRATIS AFHALING of VERZENDING *        GRATIS RETOUR *       

CORONA-MAATREGELEN

ZORG DRAGEN VOOR MEKAAR IS NU MEER DAN NODIG.
BLIJF DE MAATREGELEN VAN DE OVERHEID VOLGEN.
SAMEN STAAN WE STERK!


Welke extra maatregelen worden er bij Lederwaren De Wit genomen tijdens de coronacrisis?

Naast de gekende maatregelen van de overheid, ondernemen wij ook actie om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en klanten te garanderen:

We beschermen onze medewerkers:
  • We zorgen ervoor dat er maximale afstand wordt gehouden.
  • Er zijn steeds handgels als ook desinfecterende zeep en mondmaskers voorradig.
  • Er wordt extra gepoetst;
  • De ruimtes worden ook grondig verlucht;
Voor onze klanten:
We verwachten ook van jou een inspanning:
  • Draag een mondmasker;
  • Ontsmet je handen;
  • Houd 1,5m afstand,
    ook tijdens het passen en wanneer je geholpen wordt;
  • Leg niets op de toonbank aan de kassa;
  • Betaal met een betaalkaart en liefst contactloos.
    Gebruik zoals voorzien een wattenstaafje indien je niet contactloos kan betalen.
  • Respecteer de veiligheid van de andere klanten en onze medewerkers.

Bij niet naleven van de essentiële veiligheidsregels zijn wij genoodzaakt u hierop te wijzen.


Voor onze webshopklanten:
  • We zijn steeds bereikbaar via klantendienst@lederwarendewit.be;
  • Onze webshop is 24/7 open.
  • Pakjes worden waar mogelijk door ons zelf geleverd.
    Zo komen er minder handen aan je pakje en gaat het nog sneller.

Waar kan ik mijn pakje laten leveren?
We leveren op het door jou gekozen adres.
Dit kan in een postpunt, thuis, op je werk, bij de buren of om het even waar je je pakje wilt ontvangen.

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Je bestelling wordt binnen de 3 werkdagen door bpost geleverd.
Het kan gebeuren dat jouw pakje een dag langer onderweg is door de drukte of corona-maatregelen.
Heb je vragen over je pakje? Dan staat onze klantenservice voor jou klaar via klantendienst@lederwarendewit.be.

Ik koos voor ophalen in de winkel. Hoe werkt dit?
Wanneer je pakje klaar ligt krijg je van ons een mail ter bevestiging.
Wil je alsnog liever je pakje aan huis geleverd? Mail hiervoor naar klantendienst@lederwarendewit.be.

Hoe kan ik een online aankoop retourneren?
  1. Gooi de originele verpakking zeker niet weg;
  2. Bij de terugbetaling wordt de korting herrekend
    indien je aankoop niet meer voldoet aan de voorwaarden;
  3. Vertel ons via mail naar klantendienst@lederwarendewit.be dat je wil retourneren;
  4. Vermeld zeker in je mail het ordernummer. Dit vind je bovenaan je betaalbewijs;
  5. Je ontvangt via mail een gratis retourlabel als je aankoop voldoet aan volgende voorwaarden:
    - Aankopen vanaf €50,00 in België kunnen gratis terug gestuurd worden;
    - Aankopen vanaf €100,00 in Nederland, Frankrijk en Luxemburg kunnen gratis terug gestuurd worden;
    - Aankopen met korting kunnen geretourneerd worden maar niet gratis;

    - Alle andere terugzendingen zijn ook voor eigen rekening.
  6. Gebruik de originele verpakking om te retourneren. Zo ben je zeker dat je pakje heelhuids toekomt;
  7. Verwijder het originele label en kleef het gratis retourlabel op de doos;
  8. Geef je pakje af in een postpunt van bpost.

Doe je liever zoals vroeger? Dan kan je tijdens onze openingsuren je pakje in de winkel afgeven.
*onze openingsuren


Heb je nog vragen?
Je kan onze klantendienst contacteren via klantendienst@lederwarendewit.be.
We staan voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen.

Meer artikels

Vertel hier wat je wilt vinden:

Sale

Unavailable

Sold Out